Poznámka o smrti Stanleye Meyera
Během výzkumů v DejaNews
jsem o tom viděl stručnou zmínku ve fóru alt.conspiracy. Avšak po zkušenostech
s podobnými tvrzeními a vzhledem k tomu, že to bylo fórum o
konspiraci, jsem se rozhodl nic nepodnikat. Později jsem dostal pár emailů, kde
se tvrdilo totéž. Nakonec se Gene Mallove rozhodl zavolat, aby zjistil, co je pravdy
na této zprávě. Zde je jeho email.
From: E.F. Mallove
Subject: Meyer IS dead
Date: Sunday, March 29, 1998 10:38 AM
Vortexians:
Právě jsem volal do
pohřebního ústavu, který byl uveden na oznámení o Meyerově smrti. Číslo jsem
musel vyhledat v telefonním seznamu.
Gentleman z Evansova pohřebního
ústavu potvrdil, že Meyer skutečně zemřel a že jimi bude pohřben. Doufám, že toto
ukončí spekulace o reálnosti Meyerovy smrti.
Gene Mallove
Dr. Eugene F. Mallove, Editor-
in-Chief
Infinite Energy Magazine
Cold Fusion Technology, Inc.
PO Box 2816
Concord, NH 03302
Phone: 603-228-4516
Fax: 603-224-5975
http://www.infinite-energy.com
V poště DejaNews od
alt.conspiracy jsem viděl zmínku, že Stan zemřel na nějakou záhadnou otravu
jídlem.
Říká se, že předčasnou smrt
Stanleye Meyera způsobilo úspěšné završení jeho mnohaleté práce s vodou jako
palivem. My na KeelyNet posíláme kondolence jeho rodině a přátelům.
Není pochyb, že fanoušci
konspiračních teorií po tom skočí a nafoknou do nereálných rozměrů. Mohu pouze
doufat, že spoléhají spíš na historická fakta než na fantastické spekulace
vydávané za fakta.
Naposledy jsem se Stanem
mluvil na konferenci INE konané v roce 1997 v Denveru. Tehdy jsme
spolu jeli výtahem a šli do hlavní konferenční místnosti. Tehdy se zdál být v dobré kondici a
plný energie.
Ptal jsem se ho, jestli
přijel svým automobilem poháněným vodíkem. Řekl, že ne, že prý to vyžaduje
ještě hodně práce.
Řekl jsem mu, že by bylo
velkolepé, kdyby měl vůz, který by bylo možno prozkoumat a předvést na
konferenci. Řekl, že ano, ale že je ještě ve vývoji.
Zeptal jsem se, co se stalo
se zapalovací svíčkou, kterou popsal v roce 1994 a které si měl každý
nainstalovat do svého auta, aby mohl také jezdit na vodu. Myšlenka spočívala v tom,
že vodní pára byla vstříknuta do válců, zapálena rezonanční frekvencí (42,8 kHz)
Keelyho typu a produkty exploze zapáleny vysokonapěťovou jiskrou.
Řekl, že je stíle ještě ve
vývoji. Až letos, 1998, jsem byl informován, že tato myšlenka pochází od Dále Ponda,
který ji zveřejnil na konferenci ve Švýcarsku v roce 1989 a že Dalemu
nevěřil.
Převzato z KeelyNet.
Překlad:
Ladislav Kopecký